Oportunitatea
În ultimii ani, campaniile de responsabilitate socială derulate în România au
luat o amploare deosebită, lucru ce ne bucură tare mult. Corporațiile și
companiile alocă bugete din ce în ce mai mari pentru departamentele de CSR
și dezvoltă proiecte cu impact pozitiv în comunitate.
Echipa Citizen Next urmărește să se implice cât mai mult în dezvoltarea și
susținerea proiectelor de CSR, prin expertiză și consultanță civic tech. Pe
această cale, ne bucurăm să fim parte din proiectul de CSR, Ziua V, al
companiei BRD. Ziua V este un program de voluntariat dezvoltat de BRD pentru
angajații săi, cu sprijinul partenerilor Asociația pentru Relații
Comunitare, Federația VOLUM și Citizen Next.
Ziua V este despre oamenii din BRD, care fac lucrurile să se întâmple și
care contribuie la construcția unui viitor mai bun pentru societatea
românească.
Oferind timp, bunuri, expertiză și donații în bani, voluntarii contribuie în
mai multe moduri la susținerea cauzelor comunitare.
După un an de la lansare, 1900 de angajați BRD s-au implicat în peste 60 de
acțiuni de voluntariat desfășurate în toată țara, împreună cu 50 de ONG-uri,
ajutând mai mult de 8000 de persoane.
Soluția
Rolul echipei noastre a fost să ofere suport și expertiză pe partea tehnică
pentru dezvoltarea, menținerea și îmbunătățirea constantă a platformei
ZiuaV.ro, prin care au fost promovate toate proiectele de voluntariat către
angajații BRD. Prin intermediul platformei, voluntarii care doresc să se
implice într-un anumit proiect au avut posibilitatea să se înscrie online
pentru a lua parte la acțiune.
În 2018, am dezvoltat un nou modul în platformă pentru pentru derularea
campaniei de Scrisori pentru Moș Crăciun a BRD. Acest modul a facilitat
distribuirea de către companie a peste 2000 de scrisori primite din partea
copiilor nevoiași. Cea mai mare satisfacție a angajaților a fost atunci când
acești copii au primit cadourile lor și le-au făcut sărbătorile de iarnă mai
fericite.