SOLUȚIA
Soluția propusă de noi constă într-un sistem integrat de raportare și vizualizare de date comun pentru unele instituții aflate în coordonarea DSU, cu componentă web și mobilă (iOS & Android).
Astfel, responsabilii din departamentele instituțiilor aflate în coordonarea DSU vor putea raporta zilnic indicatorii utilizând aplicația mobilă dedicată sau un portal web intern. Datele raportate vor putea fi vizualizate astfel cu ușurință de către șefii ierarhici într-un panou de comandă (dashboard) ce va oferi detalii despre situația de ansamblu a tuturor tipurilor de indicatori raportați la nivel local, județean și național.
Funcționalități principale:
Fiecare din cele 5 instituții coordonate de DSU (GSU + SMURD, Ambulanță, UPU / CPU, Salvamont, IGAV) va avea câte un formular specific pe care responsabilii din fiecare departament îl vor completa la ieșirea din tură, de regulă.
Pe lângă aceste formulare fixe ce se completează regulat va mai exista și posibilitatea de a crea formulare personalizate (custom) ce vor fi active pe o perioadă determinată de timp și vor fi disponibile doar anumitor (tipuri de) utilizatori.
Formularele personalizate vizează situațiile cu incidente de amploare sau de complexitate ridicată și vor permite măsurarea evoluției lor și colectarea de date sincronizate de pe teren (de ex. dacă au loc inundații în 3 județe vecine, angajații IGSU trebuie să raporteze zilnic și numărul de case rămase încă sub ape, pe lângă indicatorii obișnuiți).
Datele agregate de la toate instituțiile vor reda în timp real imaginea de ansamblu a evoluției fiecărui incident major, iar înregistrarea rapoartelor de tură din instituții va permite o analiză facilă ce va permite luarea deciziilor bazate pe date.
Componentele soluției integrate de raportare sunt:
- Pentru raportare:
- 1 aplicație mobilă Android
- 1 aplicație mobilă iOS
- un portal web
- Pentru raportare:
Tipuri de utilizatori ai soluției vor fi:
- Personalul cu responsabilitate de raportare din unele instituții coordonate de DSU
- Șefii ierarhici ce vizualizează datele centralizate
Estimăm că din momentul implementării aplicația de raportare va deservi aproximativ 10.000 utilizatori în total și până la 150 utilizatori simultan.